KROK 5
Plan działań wspierających może wyglądać właśnie tak. To propozycja. Opracowujemy go do 30 września, czyli do dzisaj - dla ucznia lub grupy uczniów o jednorodnych lub podobnych dysfunkcjach, zaburzeniach.
Powodzenia
Pedagog w akcji
Procedury postępowania w sytuacjach trudnych, jak rozmawiać z trudnym uczniem i trudnym rodzicem, jak mądrze wymagać i wychowywać, jak wykorzystywać do tych działań przepisy prawa oświatowego? O tym przeczytasz na moim blogu. Zapraszam.
Byłam, widziałam, skorzystałam:)
OdpowiedzUsuńStrona warta polecenia innym:)
OdpowiedzUsuńdziękuję bardzo, takie wpisy dodają skrzydeł :)
OdpowiedzUsuńjesienne cześć :)
DLA MNIE SUPER POMOC~~ WIELKIE DZIEKI
OdpowiedzUsuńdziękuję i cieszę się, że Komuś się przydaje :)
OdpowiedzUsuńpozdrawiam