Praktyczne wskazówki
Nauczyciele, zgodnie z rozporządzeniem MEN z dnia 17
listopada 2010 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie warunków i
sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy oraz
przeprowadzania sprawdzianów i egzaminów w szkołach publicznych, są zobowiązani do dostosowania
wymagań edukacyjnych do indywidualnych potrzeb rozwojowych
i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych ucznia.
Oto praktyczne wskazówki jak można to zrobić
w stosunku do uczniów z DYSKALKULIĄ, DYSGRAFIĄ, DYSLEKSJĄ I DYSORTOGRAFIĄ.
To pomysły zebrane z różnych źródeł (artykuły,
publikacje w internecie) i doświadczeń własnych. To jak zwykle
propozycja i proszę tę prezentację tak taktować.
PwA pozdrawia i życzy miłej lektury
Dziękuję za wykonaną pracę. Będę tu zaglądać.
OdpowiedzUsuń