KROK 2
Spotykając się w zespołach należy sprawdzić i ocenić:
Þ Czy założone przez zespół cele zostały osiągnięte?
Þ Jakie rezultaty osiągnięto?
Þ Jakie działania, sposoby realizacji celów dały wymierny efekt?
Þ W jakim stopniu uczniowie podnieśli swoje umiejętności i wyniki w nauce?
Þ W jakim stopniu zostały zredukowane deficyty rozwojowe lub inne dysfunkcje?
Þ Czy zajęcia wpłynęły na wzrost aktywności ucznia, wzrost motywacji do nauki etc.?
KROK 3
Istotnym elementem tej oceny jest zebranie przez zespół informacji zwrotnych wykorzystując różne techniki, np.
Þ Wywiady i ankieta
Þ Rozmowa kierowana
Þ Obserwacja
Þ Analiza dokumentów
Þ Analiza prac ucznia
Þ Informacje zwrotne udzielone przez nauczycieli, specjalistów, uczniów i rodziców
PwA
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz