sobota, 15 grudnia 2012

Dostosowanie wymagań dla ucznia z Zespołem Aspergera


Uczeń z Zespołem Aspergera




 Po długiej przerwie proponuję serię postów dotyczących zakresu i sposobu dostosowania wymagań edukacyjnych dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.

Materiały są efektem ciężkiej pracy jaką włożyłam przygotowując warsztaty i szkoleniowe rady pedagogiczne dla nauczycieli szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych. Przejrzałam literaturę i liczne materiały, które "wpadały" mi w ręce. Bywałam na szkoleniach oraz dokształcałam się czasie trwających jeszcze studiów z oligofrenopedagogiki. 

Dzisiaj uczeń z zespołem Aspergera. 

Poniżej prezentacja, w której zebrałam najważniejsze zagadnienia dotyczące specyfiki funkcjonowania ucznia oraz sposoby pracy i postępowania w codzienności szkolnej.






Pozdrawiam 
PwA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz