wtorek, 21 lutego 2012

Dyspraksja

O dyspraksji jeszcze...



Oto meil jaki otrzymałam od czytelniczki mojego bloga, mojej Koleżanki, n/t zagadnienia dotyczącego dyspraksji:

dr Amanda Kirby - Dyspraksja. Rozwojowe zaburzenie koordynacji. Bardoz dobra książa, trafiłam na nią parę miesięcy temu. Wypunktowane zasady i formy pomocy, opis funkcjonowania dziecka
z dyspraksją.
Po przeanalizowaniu, doszłam do wniosku, że jeśli chodzi o organizację nauczania to formy pracy
i sposób podejścia jakby trochę z metodyki ADHD (niektóre objawy podobne) oraz FAS (gorąco polecam "Dziecko z FAS w szkole i w domu". K. Liszcz).


Polecam, skoro tę książkę rekomenduje moja Koleżanka.

Pozdrawiam
Pedagog w akcji

1 komentarz:

  1. Tak, ja również uważam,że to dobra książka. Przyłączam się do pozytywnych opinii. Ela M. (SP 29)

    OdpowiedzUsuń